Nõustamiseelne info kliendile

Seoses sellega, et COVID-19 ei ole veel täielikult taandunud, palume Teil Hariduse Tugiteenuste Keskusesse nõustamisele tulles arvestada alljärgnevaga:

  • Keskuse ooteruumi puhastatakse regulaarselt päeva jooksul, spetsialistide ruumide põhilised kontaktpinnad (laud, kasutatud vahendid) puhastatakse iga kohtumise järgselt.
  • Kui Teil või Teie pereliikmel on nakkushaigustele omaseid sümptomeid (palavik, halb enesetunne, lihasvalu, köha, nohu jne) palume helistada telefoni 7461000 – tühistame Teie nõustamisaja ja pakume asemele uue aja umbes kahe nädala pärast.
  • Haigussümptomitega inimesi keskuses vastu ei võeta.
  • Nõustamisele võiks võimalusel tulla kahekesi – st laps koos ühe täiskasvanuga.
  • Nõustamisele palume tulla võimalikult täpseks ajaks, et vältida ooteruumis teiste klientidega kohtumist. Ilusa ilma korral saab oodata ka õues. Ooteruumis istudes palume hoiduda teistest klientidest kahe meetri kaugusele.
  • Võimalusel edastage vajalikud dokumendid kohtumisele eelnevalt elektrooniliselt meiliaadressile htk@tartu.ee või otse Teid ootavale spetsialistile (meiliaadressi leiate siit: https://www.tugiteenused.tartu.ee/tootajad). Kaasavõetavad dokumendid palume panna kilekaante vahele või kiletaskusse. Kui Teil pole kiletaskut, siis paluge seda meie administraatorilt.
  • Keskusesse saabudes palume kasutada keskuses saadaval olevat käte desinfitseerimisvahendit või pesta käed seebi ja sooja veega vähemalt 20 sekundit. Soovitatav on seda teha ka pärast kohtumise lõppu.
  • Keskuses viibides, sh nõustamise ajal, on soovitatav kasutada näomaski. Kui Teil pole oma maski, võimaldame Teile ja Teie lapsele kohapeal maski.
  • Teie ja Teie lapse turvalisuse huvides oleme ajutiselt eemaldanud keskuse ootealalt mänguasjad, joonistamis- ja lugemismaterjalid. Vajadusel saab neid küsida spetsialistilt või administraatorilt (ainult selleks ajaks kui lapsevanem spetsialistiga räägib ja laps peab ootama).

Palume mõistvat suhtumist – (üheskoos saame viirusest võitu)!